Friday, April 18, 2014

Doğum Günü Hazırlıkları İçin Alınan Malzemeler





Oğlumun doğum günü için alınacaklar listesi tamamlandı.

Sıra geldi hazırladığımız menüyü yavaş yavaş yapmaya...

Sizlere nereden alabilirim diye sormuştum, sizde Eminönün'ü tavsiye etmiştiniz. İstanbul'da olmadığım için ben gidemedim ama orada bulunan ablam ve kardeşim benim yerime alışverişimi yaptılar, taşıma görevini de sağ olsun annem üstlendi. Ne varsa ailen de var arkadaş, hepsine kocaman teşekkür ediyorum. İyi ki varlar...

Aldıklarım

24.lü Cupcake kalıbı

Cupcake standı

Çeşitli boyda kek kalıpları

Fil dişi ganaj

Pasta katkı malzemesi

Pasta jölesi

Şeker hamuru

Renkli draje

Süslemeler için bolanlar

(Yazmama gerek yok zaten aldıklarım görünüyor)


Bu hafta sonu güzel, yoğun ve kalabalık geçecek.


Ne mutlu bana =))









No comments:

Post a Comment