Saturday, April 5, 2014

17 Şubat 2014



17 subat 2014 1
Haftasonu yapılan denemelerden, böyle bir örgü, bir kavanozun dışına yanılmıyorsam silikon tarzı bir yapıştırıcı ile yapıştırılıp vazo veya mumluk olarak düşünülmüştü, örgüm biraz marullu olunca ben kavanoz aşamasına geçemedim.



17 subat 2014 2


Daha öncede örmüştüm. Çiçek detayı hoşuma gittiği için iki farklı renkte iki eldiven daha ördüm.


17 subat 2014 3
Arkadaki yastık biryerlerden tanıdık geliyor olmalı, benim örtü şahane bir yastık oldu. Başladığım ebat küçüktü, örgü ilerledikçe o ebattan ne olacağı konusundaki belirsizlik iyice arttı, tesadüfen ikiye katlanmış halini görünce derhal yastığa çevirdim bende.


17 subat 2014 4
Şu ara hobi mağazalarını, kumaşçıları gezerken dikkatimizi çekiyor, artık çok farklı malzeme ve desenler var ulaşabildiğimiz.


17 subat 2014 5
Çeşit inanılmaz çoğaldı, artık bulamadığımız şeyler epey azaldı ne mutlu ki, ama biraz daha yaygınlaşması gereken birşey varsa o da şu güzel gül desenleri, gökkuşağı renkli desenler bana göre.

No comments:

Post a Comment