Monday, April 7, 2014

Bugün doğum günüm,ama ben 43'üme girmek istemiyorum



Çoğu kadının aksine bugüne kadar yaşımı hiç gizlemedim.Kim sorsa söyledim hep.Zaten kimse de inanmadı olduğum yaştan hep küçük gösterdiğimi söylediler.Hatta 10 yaş genç gösterdiğimi söyleyen de oldu,ohaaaaa dedim onlara merak etmeyin.Ama bu 43 yaşına girme işi bana çok koydu her türlü.Bu yazıya hiçbir doğum günü fotosu koymuyorum, içimden gelmiyor ki.Yaşlar ellerimin arasından kaydı gitti her yıl.Ama bu zalım 43 var ya bu bu bana çok ağır geliyor be okur.Lütfen 43 ve üzeri olan bana kızmasın alınmasın ruh halim karıştı.Bir tekmede benden uzaklaşsın istiyorum bu 43.


43 rakamından nefret ettiğim kadar hiçbirşeyden nefret etmedim.

İstemiyorummmmmmmmmmmm

Keşke girmiyorum be kardeşim zorla mı diyebilsem.

Zaten ben nasıl 43 olabilirim ki yahu daha iki oğlumun yediği abur cuburun ortağıyken.

Çok edepsizce olacak ama bana mı sordunuz kardeşim 43'e sokarken diyesim var.

43'üne gelneden göçüp giden onca insan aklıma geldiğinde ise en koyu tarafından bir efkar basıyor.

Reyhanlardan sadece biriyim ben:

42'ye kazık çakmak isteyen


No comments:

Post a Comment