Friday, November 15, 2013

Alsancak Tea&Pot Cafe




alsancak tea amp pot cafe 1


Herkese merhaba, geçtiğimiz hafta sonu vakit bulmuşken arkadaşlarımla Tea&Pot cafede bir araya geldik.Ayrıntıları sizlerle paylaşmadan önce damağına düşkün kişiler için Mekanist App'ini indirerek yerleşik olduğunuz ilin mekanlarını keşfetmeniz mümkün. İşte bende bir mekanist üyesi olarak Tea&Pot ile tanıştım. Tea&Pot Cafe İzmir-Alsancak da. Müdavimi olacağım başlıca yerlerden biri ki ben çay içmezdim arkadaşlar. O gün kaç çay içtim bilmiyorum. :) Bunun yanı sıra mekanın sahibesi iki tatlı insan Zeynep ve Nihan hanım elti olup 2,5 yıl önce hayallerini bir arada topladıkları bu antik konseptler ile döşeli cafelerinde çok samimi bir ortam yaratmışlar. Oturunca pek kalkasınız gelmiyor. Ayrıca bu yıl İzmir Gurmeleri Öncülüğünde "bir adım öne çıkanlar ödülü" nü almaya hak kazanmışlar.İşte bu sebepten de ötürü bu başarılı tatları keşfetmemek olmaz...



alsancak tea amp pot cafe 2






Deneyin dediklerim mi?


1.Aromalı çayları hatta begendiğiniz olursa oradan da almanız mümkün.Yanında her çayın demlenme ayarını öğrenmeniz için alabileceğiniz broşürü de isteyebilirsiniz.


2.Havuçlu kekleri mis kokulu tazecik ve baymadan çayınızın yanında götürebileceğiniz aperatif lezzetli bir tatlı.


alsancak tea amp pot cafe 3






3.Macaronları; şöyleki ben laduree yedikten sonra hiç bir yerin macaronunu begenmedim.Ancak burada ki macaronlar hafif oldugu gibi baymayan ve tadı tam ayarında kek gibi yumuşacık ve lezzetli. 


4.Tarcınlı kurabiyeleri; zaten çay yanında gelince fazlasını istemekle kalıyorsunuz.


alsancak tea amp pot cafe 4


Ayrıca bu cafeden sevdiklerinize alabileceğiniz küçük ve sevimli hediyelerde mevcut.


Bizi ağırladıkları ve bu harika mekanı keşfetme imkanı verdikleri için kendilerine çok teşekkür ederiz...Dilerim ki sizde en güzel molalarınızı burada geçirir küçük demliklerinizle beraber lezzetli,taze ve mis kokulu tatları keşfedersiniz.


Sevgiler,


S.


http://www.teapot.com.tr/

teapot facebook sayfası

teapot instagram sayfası

teapot twitter sayfası


1379 sokak 15/B Kültür Mah. Alsancak / İZMİR


İzmirliler için alsancak merkez Gazi okulu arkasında ki cadde üzerinde :)



No comments:

Post a Comment